poniedziałek, 15 października 2012

Bordowy szał

Hej Wszystkim ;) Dzisiaj wraz z Chalottą zrobiłyśmy sesję typowo jesienną na ulicy "kasztanowej". Świetnie się przy tym bawiłyśmy. Po dotarciu na miejsce okazało się, że nasz aparat pomimo tego, że co chwilę wkładałyśmy do niego inne baterie, nie chciał działać... Co chwile musiałyśmy przerywać robienie zdjęć, ale postanowiłyśmy porobić zdjęcia zwykłym telefonem. Charlotta kazała mi się kłaść na liściach i udawać Śpiącą Królewnę ;) Na początku nie byłam zadowolona z tego pomysłu jednak efekty mówią same za siebie.

Dzisiejszy strój jest inspirowany kolorem bordowym, który jest totalnym hitem tego sezonu. Stylizacja jest oldschoolowa. Mam na sobie cieplutkie bordowe rajstopy, dżinsową spódniczkę, białą koszulę i sweterek, który pokazywałam Wam wcześniej. Do tego założyłam moje ukochane trampki. Mam nadzieję, że moja stylizacja Wam się podoba ;) Zapraszam do oglądania i komentowania ^^

Dzisiejszy strój:









 









19 komentarzy:

  1. Marlii, tu Charlotta zobacz tą blogerkę http://matholck.blogg.no/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bordowe rajstopy bardzo fajnie wyglądają ;)
    Dzięki za odwiedziny i komentarz.
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  3. These photos are very cute! They got me excited for fall time! Thanks for sharing!

    Please feel free to check out my blog and follow if you like... I'll follow you back or course! :)

    -Kim from San Francisco
    www.KimKardashnguyen.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne to zdjecie na "Śpiaca Krolewne" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie dobrałaś kolor rajstop do literki A na swetrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ten look :)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, naprawdę interesujący! z przyjemnością będę tu zaglądać częściej ;) mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i zaczniesz go obserwować :)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing blog ! i follow <3
    it would be gorgeous if u'd chech out my blog too:

    My Blog-Pocketful of Dreams

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 zdjęcie od dołu- genialne
    Nie raz w jakieś Twojej sesji zdarzają się "perełki"! :)
    co tak długo CIE nie ma? halo, halo?
    a stylizacja pozytywna, fajna na jesienne dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz mi Ewka, po prostu mam ostatnio w życiu naprawdę wiele problemów i to nie są żarty.... Bloga będę prowadzić i proszę wybaczyć mi za to, że nie wstawiam postów tak często jak ostatnio.

      Usuń
  10. Hehe, Śpiąca Królewna leżąca na liściach - zawsze marzyły mi się takie zdjęcia, niestety jeszcze nie udało mi się takich zrobić. Bardzo lubię taki jesienny klimat. Bardzo fajnie wyglądasz - ta literka A idealnie komponuje się z rajstopami. :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek jest uroczy!! fajnie połączyłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  12. HALO; HALO; HALO
    gdzie jestes...

    OdpowiedzUsuń