poniedziałek, 29 października 2012

Butelkowa zieleń

Witam Was kochane blogowiczki ;) Od jakiegoś czasu nie wstawiałam w ogóle postów, ponieważ w moim życiu miłosnym wiele się działo i miałam spore problemy, jednak sądze, że większość się już rozwiązała i z tego powodu się cieszę ;) Mam nadzieje, że będziecie nadal do mnie zaglądać i komentować moje wpisy ;*

W dzisiejszym poście są zdjęcia sprzed kilku dni, jednak przedstawiam w nim naprawdę modny kolor tego sezonu-butelkową zieleń. Gdy zobaczyłam te rajstopy i ten szalik od razu wiedziałam, że następnego dnia je założę na siebie ^^ Zestawiłam ten kolor z czernią i bielą, ponieważ osobiście uważam, iż najlepiej pasuje w takiej tonacji. W najbliższym czasie szykuję się na "małe" zakupy, więc oczekujcie ciekawych stylizacji ;) Pozdrawiam i zapraszam do oglądania ;D








18 komentarzy:

  1. dobre zdjęcia, miło się patrzy! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) A włosy tak wyglądają, ponieważ używam Waxsa, polecam :)

      Usuń
  3. Nice post and I like your blog ...maybe we can follow each other from GFC and Bloglovin? :D
    New post on my blog
    INTO THE GROVE blog
    Facebook Page
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  4. oo mega kozaki, swietne, bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;P Kozaczki, które powinny się nazywać raczej butkami jesiennymi, kupiłam w Housie za 50zł, jak dla mnie cena świetna ;>

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Komin trochę drapie w szyjke ale jeśli to hit sezonu (jeśli chodzi o kolor) to poświęcę się ;D

      Usuń
  6. świetny płaszczyk, fajnie, że dopasowałaś do niego zielony komin:) wygląda to super! Bardzo mi się podoba Twój blog więc dołączam się do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny płaszczyk i kolor komina! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Oba cudeńka są z sh, dlatego polecam buszowanie za takimi perełkami ;P

      Usuń
  8. chodz nie lubie tego koloru. zadnej zieleni, to jednak Twoja stylizacja jest udana i dobrze dobrana. Piekne kozaczki!
    Ale mam zastrzezenie do zdjecia. Jestes piekna dziewczyna, ale zgarbiona dziewczyna to nie jest piekny widok. Takze proponuje 2 zdjecie i wkleic sexi naciagnieta Kobitke. Pozdro.
    p.s. cieze sie, ze wrocilas i nie moge sie doczekac kolejnych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że piszesz szczerze i bardzo się z tego powodu cieszę ;) Właśnie tego oczekuję również w komentarzach, ponieważ nie zawsze wiem, co w zdjęciach może Wam się nie podobać albo co Was razi gdy na mnie patrzycie. I mam rozumieć, że mam usunąć te drugie zdjęcie czy co? Bo nie do końca zrozumiałam ;D Ale dziękuję bardzo za delikatną krytykę, czekam na dalsze komenatrze ^^

      Usuń
  9. Po prostu uwielbiam Twoje stylizacje!
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne drzewo :)

    OdpowiedzUsuń